t i d s f ö r d r i v

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? hm, vet inte.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1.
Vad tycker du om kärlek? komplicerat.
När kramade du någon sist? idag.
Kramade du någon speciell person? japp.
Har du svårt för att bli kär? ja, typ.
När kysste/hånglade du med någon sist? long time ago.
Är du singel? ja.
När fick du senast en komplimang? idag.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? nej.
Playat? nej, eller nja. kanske.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nejje!
Gjort något riktigt dumt? jo.
Gjort något du verkligen ångrar? ja.
Varit nykter på nyårsafton? ja.
Åkt ambulans? nix.
Gjort nåt olagligt? haha, ja.
Blivit polisanmäld? nope.
Fått din mamma att gråta? säkert.
Slagit ner någon? nejdå.
Skämts över dina föräldrar? hah, nångång kanske.
Skämts över dig själv? hahaha.ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? yep.
Tar du droger? nej!
Dricker du? ibland.
Vad har du på dig när du sover? min superman t-shirt!
Vad hatar du verkligen? svek.
Varit kär? ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej.
Är du ensam nu? nej.
Vill du gifta dig? ser vi väl då.
Vill du ha barn? ja.

SENASTE PERSONEN SOM:

Såg dig gråta? Nathalie.
Fick dig att gråta? ...
Du delade en cigg med? det kommer jag faktiskt inte ihåg.
Du gick på bio med? kommer inte ihåg heller.
Skällde på dig? Mamma kanske?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Jajamen.
Kramat någon? Jodå.
Pussat någon? Inte vad jag minns.
Köpt någonting? Ballonger!
Sjungit? Ja.
Saknat någon? Jo, mer än allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0