i'm hiding my heart from you

Jag har inte bloggat på lääänge. Eller ja, på typ två dagar?
Men jag har inte orkat, för vad finns det att blogga om?
Att vi firade Jennifer i måndags med ett litet överraskningskalas.
Jo, det var riktigt trevligt och jag hoppas hon blev glad.
Men hon såg någolunda chockad ut då vi stod där och blåste i små tutor.
Kvällen började bra men slutade mindre bra.
Oskar var dum mot Jennifer och kletade tårta på na. Och vi skulle ge igen.
Jag orkar inte gå in på nå detaljer men det slutade iaf med att JAG & Oskar hade ketchupkrig.
Och det var inte lite ketchup, mitt hår luktade ketchup typ två dagar efter.
Även fast jag dushade och tvättade håret som en tok. Så det var ju härligt.
Men haha, men jag kan då bara säga till Oskar att..Hämnden blir ljuv! ;-) 
Vill ni se bilder och läsa mer detaljerat om måndagen. Gå in på Jennas blogg. 
Åh, det känns som det är dags för en ny design & header. 
En mer vårig. Eftersom våren är här. Tror inte nån missat det, så skönt! :-)) 
Helena, ska vi fota imorron? Vi slutar ju ändå tidigt. Får bara hoppas på bra väder! 

Jag orkar inte blogga om vad jag gjort idag, eller igår. Det är bara bajs. 
Faktiskt inte. Men jag orkar inte. 
Förövrigt så saknar jag min bebis sjuuuuuuuukt mycket. 
Bläbläblä, varför bor du i Piteå? DET ÄR JU MOPPEVÄDER FÖR BÖVELEN! 
Men nu ska jag göra klart kemiuppgifterna som jag lovade baby att göra. 

Skyll inte på Hugo. 

<3 / jasmin, raka maka fon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0