i dont understand

Just nu sitter jag själv i lägenheten. Ganska skönt. :-)
Sandra skulle plugga hos nån, och Helena & Emma är ute och går.
Vi har typ just käkat och snart ska jag gå lägga mig i ett varmt skumbad.
Jag kan inte få nog av att bada! Det är så avslappnande..
Ikväll blir det att ta det lugnt, vi har hyrt en film vi ska se senare.
Imorron blir det ju prao som vanligt men världens bästa Jenna kommer hit!
U-N-D-E-R-BA-R-T! Så jäkla mycket jag saknat henne.
Direkt efter praon tar jag & Jennifer bussen till Luleå.
Senare på kvällen åker vi tillbaka till Boden och sover här hos Sandra.
Sen på fredagen får hon följa på praon. Och sen hem till mitt kära Arjeplog!
Jag saknar mina föräldrar, pappaplutten är så söt..:-))
Ja, mer finns det väl inte att skriva.
Och idag har jag inte handlat nåt. Jag undvek att gå på stan.
Även fast praoplatsen finns inne i gallerian. Men duktig som jag är så köpte jag inget!
Ajja, slutsvamlat. Puss.


<3 / jasmin, set me down in your warm arms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0