better than me

Imorron är det fredag och det betyder - Sovmorgon, och sen helg!
Sjuuukt skönt. Helgen kommer att tillägnas till världens bästa Jennifer!
Idag kom min bebis hem. Tomma mig fylldes. Tack älskling, för att du är du.
Så nu väntar jag bara på att hon ska komma och hämta mig med moppen.
Sen är det bara vi två, som förr, som alltid.
Jag har ingen lust att blogga, för jag måste plugga. Kul va?
Nej. Men det måste göras.
Det suger att det är massa som tynger ner mig just nu.
Jag vill faktiskt bara lägga mig ner och gråta.
Bara för att jag insett sanningen. The truth hurts. 
Åh, jag har ingen ork kvar i mig. Jag har inte lust till nåt längre.
Från toppen till botten, eller hur var det?
Sandra, Helena & Emma - glöm det jag sa. Förlåt, men jag sviker mitt löfte igen. 


hejdå.


<3 / jasmin, i told myself i wont miss you.


Kommentarer
Postat av: ronja :)

Hörru sötnos, ta hand om Nathalie i helgen! <3

2010-04-22 @ 21:46:31
URL: http://ronjacrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0