because of you i forgot to live

Gårdagen/kvällen var obeskrivlig. Jag hade sjukt kul med mina underbara vänner.
Tack för dagen tjejer, ni är så sjukt värdefulla.
Det blev ju iaf en tripp till Piteå. Köpte lite smycken, och några tröjor.
Sen en lång busstripp hem. Men med en fin Jennifer brevid sig blev allt så mycket bättre.
Däckade i sängen direkt då jag kom hem efter som klockan var väl typ ett?
Trött var jag iaf. Idag skulle vi ha börjat tio på distriktet.
Men pågrund av några komplikationer stannade jag hemma och ska snart fara.
Det är en lång dag idag och om jag orkar ska jag förbi i Racksund och gratta Eva.
Världens finaste & bästaste Eva. Grattis på födelsedagen gamling!
Annars så blir det middag hos Helena med Jennifer ikväll.
Sen ser vi väl vad kvällen har att bjuda på. Men tacos står först på listan!
Men jag tror att det blir att umgås med en massa fint folk. Som får en att må bra.
Så jag är sjukt taggad till ikväll. Trots allt som hänt i veckan.
Det är ju Valborg så jag ska ha sjukt kul!
Och jag tycker Oskar är töntig som ska till Spångarna. Eller snarare galen. 
Det är ju iiiiiskallt ute! Alldeles för kallt för Spångarna iaf.
Menmen, han är ju trots allt från Hälsingland. Och då kan han ju inte göra nåt åt det.

Men nu väntar mina kära klasskamrater på mig. Vi hörs senare! Puss.





<3 / jasmin, for being such a good girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0