20.35

Kom hem från utvecklingssamtalet för ett tag sen. Jag vill bara lägga mig ner å gråta!
Seriöst, jag är inte godkänd i Kemin. Hur fan ska jag göra? HJÄÄÄÄLP.
Men Madde hade skrivit att jag inte gjort ett enda prov. Och jag kan svära på att jag gjort nå prov!
Så nånstans måste ha bleve fel. Men iaf, pappa tröstade mig och lät mig beställa hem kläder.
Vilket gjorde mig på mycket bättre humör! Imorron blir det Piteå med Jenna.
Ska bli sjukt kul och jag längtar redan. Slutar tidigt imorron och Jennifer ska komma förbi skolan.
Och hänga lite på mina roliga lektioner, skämtåsido. 
Ett plus och ett minus är att jag fattar inte vad min nyblivna bänkkompis håller på med!
Ena dagen är han i skolan och andra inte. Har du tänkt att jag ska sitta själv eller Niklas?!?!
ÅÅåååååååååh, varför finns jag? Jag orkar verkligen inte med skolan.
IGIGIGIGIGIGIG, kan vi inte bara låtsas att det står för "Imponerande Godkänt" ?
Och jag måste börja träna mer, jag vill gå ner i vikt. Jag vet inte vad som händer just nu.
BLABLABLA, jag tror det kanske hjälper om jag går till Biblioteket imorron? Troligtvis.
Nu ska jag plugga, puss.

<3 / jasmin, we can still be strong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0