140510

Slutade för ca. 1 timma sen. Så nu sitter jag & Emma i lägenheten. Och ska snart gå & handla.
Idag började jag ju min första dag på Konditori Opalen. Fytusan vad kul det var!
Även fast dom mobbade en för ens dialekt men ändå. Vi bakade, dekorerade osv..
Jag tror det var längesen jag skrattat så mycket.
Våra handledare är riktigt sköna typer. Skämtar och håller på.
På lunchen fikade jag & Emma på nåt kafè. För dom som ville veta.
Det är skönt att få sluta två men lite jobbigt att måsta börja klockan åtta.
Men jag överlever, men dom som känner mig vet att jag inte är nån morgonmänniska.
Orkar inte skriva om gårdagen, för alla var övertrötta och blev sura för ingenting.
Fast jag kan inte säga att drickan som jag fick över HELA mig var ingenting.
Men det gör inget nu, det var bara igår som jag blev sur.
Men efter jag & Helena jobbat klart på Sushibiten. (asså igår)
Så gick vi på stan med Emma.
Jag handlade två ringar, en parfym, ett nagellack och lite annat smått.
Jag blev riktigt nöjd med ringarna och parfymen var väldigt billig.
+ att jag fick lite saker på bonus om jag köpte den, så varför inte?
Ringarna kommer bli perfekt till fest och så.
Ska ta kort på dom senare.
Men iaf, igår på Sushibiten knäppte jag och Helena massa kort.
Dom finns på Helenas blogg. Och kanske dyker upp här.
Men i måndags så köpte jag två par skor. 1 par svarta converse & 1 par vita.
Lägger upp bilden på dom svarta strax.
Helena har tagit alla bilder jag kommer lägga upp nu.

Men nu ska jag & Emma gå & handla. Puss på er. ♥



  

 

<3 / jasmin, i'm miles from where you are.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0