120410

Idag har det varit superkul på praon. Kunde inte valt en bättre plats! :-))
Vi fick lära oss göra sushi & massa annat skoj. Gjorde min egna lunch, förstår ni. ;-)
Dom hade en jätte cool riskuddsmaskin. Haha, ingen fattar.
Men det var iaf kul! Och det var ju de som var meningen, typ.
Och våra handledare är riktigt sköna typer. Så att praoa på Sushibiten rekommenderas!
OCh gå med i deras grupp på facebook, Sushibiten heter den självklart.
Iaf, efter "jobbet" så gick jag & Helena och mötte upp Emma som redan slutat.
Vi gick på stan en stund och jag fick med mig några saker som jag ska visa senare.
Men nu behöver jag då inte handla nå mer på ett tag.
Efter vi gått på stan så gick vi med våra ömma fötter hem till lägenheten.
Där lagade Emma middag åt oss medans jag & Helena vilade våra fötter.
Efter vi ätit middagen for Emma & Helena ut & efter ett tag kom Sandra hem.
Och nu har alla kommit hem så nu sitter vi alla 4 & trängs i lägenheten.
Nu ska Helena ha sin dator och jag ska gå & lägga mig i ett varmt skumbad.

Jag önskar att jag kunde vara hemma i Arjeplog hos Jennifer.
Jag får så dåligt samvete då du är där & jag här. 
Men snart kommer jag hem, min klippa..♥

Men nu ska jag bada! Bilder på sakerna jag köpt kommer upp senare.
Puss på alla mina fina vänner hemma i Arjeplog & lillen i Piteå.

<3 / jasmin, but i cant take it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0