Kändisdjungeln

Just nu så sitter jag och kikar på kändisdjungeln. Ingen jättehit precis, men alltid nånting. :)

Ska börja plugga lite på engelskan nu, sen ska jag nog bara göra mig iordning för sängen.
Asså, jag kommer plugga ett tag. Jag går inte och lägger mig klockan tio..
Har ju ändå sovmorgon imorron, är så jävla glad för det.
Även fast vi slutar halv fyra så är det så skönt med sovmorgon! :)

Iaf, ni har väl sett att det står Carpe Diem på headern?
Fånga dagen, jag älskar det. Vet inte riktigt vad det är. Men det känns så harmoniskt. Har beställt ett armband från Accessora . På det armbandet står det Carpe Diem. Och då vi ska göra om i mitt rum,så ska jag på en vägg ha orden Carpe Diem på nån väg skrivet med snygg skrivstil. En logga typ då. Det kommer bli så fint!

Slutsvamlat, nu ska jag kika på lite kläder sen plugga. Jag uppdaterar om jag bestämmer mig för att köpa nåt! :)

 

<3 / jasmin, living the dream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0