they wouldn't understand

Hejsan. :)

Skulle upptadera igår, men så somnade jag och vaknade typ klockan nio.
& då var det bara att sätta igång att plugga. Men det lönar sig att plugga!
För provet idag gick jätte bra. :)

Efter skolan så var jag med Emma, först gick vi till Lilab och kollade på korten dom hängt upp där.
Vi hämtade även ut mina, & jag kan inte säga att jag är mega nöjd för på klassfotot kisade jag för jag
hade solen i ögonen, och på enskilda var jag jätte blank i ansiktet. ( det var blixten som gjorde så )

Menmen, det kunda ha varit sämre, och thank god att det inte var det! :)

Och jag tänkte typ nyss, "åh vad skönt att slippa plugga." men då kom jag på att jag har kvar matteläxan. .åh jag hatar att plugga,fast det är bara att bita ihop. jag måste åtminstone göra tio tal i boken, om inte mer.
äh, vi ser väl hur det går.

nu måste jag sätta mig och börja plugga, ha det bra.
så hörs vi imorgon.


bjuder på en bild.



<3 / jasmin, i don't want the world to see me, cause i don't think that they would understand.


Kommentarer
Postat av: Helena

Men du blev skit bra på ditt, alla var ju typ blanka. :P

jag såg ut som en pizza eller ngt för jag va så blank haha

2009-10-01 @ 07:14:09
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0