240909

Ser ni hur fräsch bloggen blev nu med nya färger och ny header? :) 
Bilden blev ganska stor, men jag är jättenöjd.
Tack så jätte mycket Helena!
Kom ihåg att besöka hennes blogg; www.helenawj.blogg.se


Så, vad har jag gjort idag?
Jag gick till skolan, först hade jag franska, och då skulle vi ha ett förhör.
Men då visade det sig att jag pluggat på helt fel ord och inte ens alla ord.
Men jag tycker att det gick ganska bra ändå, konstigt nog. :)
Sen hade vi matte där jag jobbade på, sen so. Jag skulle egentligen ha prov.
Men läraren sa att vi skulle ta det på tisdag så då hinner jag plugga lite extra.
Nog för att jag pluggade jätte mycket igår, så jag försovde mig imorse.
Åt frukosten påväg till skolan, hehe..
Sen hade vi Elevens val och jag har ju hemkunskap så då fick vi göra en helt vanlig sallad.
Det var ju kul. Haha :) Sen fick vi sluta! :D

Så då gick jag,Emma,Helena & Sandra mot mig. Men då skulle dom till Kalles och handla godis.
Så då gick jag & Helena till mig och typ slappade. Sen kom Sandra och Emma och då gick vi ut och började fota.

Och det bästa resultatet blev ju headern antar jag. Jag är lite osäker om bilden blev bra? (det var självklart en bra bild, men jag menar om jag blev bra på den)
Ni kan ju kommentera så jag får veta. :)

Om ni undrar varför jag skriver ganska specifikt om vad jag gjort är det för att Nathalie vill ha detaljer.
Nej, men hon vill veta vad som händer och så. =)

Iaf, efter vi fotat for vi hem till Helena och började fixa headern. Sen hämtade pappa mig efter vi gjort headern.
Och nu sitter jag här med mitt istè. :]

Nu ska jag gå och käka nåt, sen ser vi väl om jag orkar blogga nå mer.


FÖRRESTEN! Jag saknar Jim & Jocke, hehe..


<3 / jasmin , carpe diem.


Kommentarer
Postat av: johanna

va fin design du fick:D ÅÅ jag skulle också vilja ha en sån:P

2009-09-24 @ 19:40:14
URL: http://johannnasoderberg.blogg.se/
Postat av: Helena

joo du blev bra på bilden :P

2009-09-24 @ 21:22:57
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gu va niceig design ^.^

Harrebra :P

2009-09-25 @ 17:41:25
URL: http://thebloggoftina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0