230909

Hej bloggen. :)

Har just jobbat klart i matten och ska strax dra fram soboken och börja plugga till judendomenprovet.
Jag måste även plugga på franskan som jag ska ha imorgon, men har inte läxan hemma så det är ju ett stort problem!

Aja, jag får väl ringa och höra med Sandra om hon kan hjälpa mig.
Nu ska jag hoppa in i duschen för Helena är påväg hit för vi ska fota lite nya bilder till bloggen.
Sen så ska vi väl bänka oss framför tv;n och nörda Idol, sen blir det en skön kvällspromenad!
Haha, jag kommer inte hinna plugga till provet, hehe..

Nu måste jag snabba mig, vi får väl se om det blir en ny header redan ikväll.
Men jag tvivlar på det.

JAG SAKNAR MIN SNUTTEBEBIS NATHALIE!!


<3 / jasmin, can't keep on loving you from a distance..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0