where is the love

Japp, nu har jag sett klart filmen. Eller det var ett tag sen.
Eftersom jag åt så lite till middag kurrar min mage efter mat nu.
Jag är inte på humör just nu.

Jag vill att lovet ska ta slut. Jag vill ha Jennifer i Arjeplog.
Jag vill ha mer tid med Nathalie. Jag vill snabbspola fram till datumet 21 December.
Jag vill inte ha lov. Dumma, dumma höstlov.

Jag skiter i om jag är emo nu.
Jag vill bara lägga mig i sängen med min mp3, och sjunka.
Glömma allting som får mig att må dåligt. & drömma om bra saker, fina saker.

Jag orkar inte. Vars är ni då jag behöver er som mest?

GNATT!

<3 / jasmin , i dont wanna do this anymore.


Kommentarer
Postat av: Helena

vad har hänt? :(<3

2009-10-29 @ 00:16:39
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0