when he push her around

Hejsan. :)

Nu sitter jag här framför datorn som vanligt.

Idag var jag hemma från skolan för jag hade lite huvudvärk imorse.
Och jag vill vila upp mig för att jag ska vara frisk imorron då jag ska till Boden. :D
Fyfan så kul vi kommer ha! Längtar. :)

Idag fick jag min jacka som jag hade beställt och den var jätte fin & varm.
Men den var lite stor men då kan jag iaf ha den nästa år, och nästa, och nästa..
Ganska stor om man säger så. :P

Vid fyra tiden var jag placerad på busstatitonen för att säga hejdå till Jennifer.
Kommer inte få se hon på 17 dagar. :(
Menmen, tiden går snabbt då man har roligt och jag ska ha roligt på lovet.
Så det är nog över innan jag vet ordet av det!

För på lovet kommer min älsklingsNathalie hem! Jag saknar henne som världens jävla tok!
Fyfan, kom heeeeem!!! Jag saknar dig så jävla mycket.

Ajja, nu ska jag gå & säga hejdå till mamma och pappa.
Dom ska på kräftmiddag hehe.

Ha det bra. Kram.:)


<3 / jasmin, cover up with makeup in the mirror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0