VÄRLDENS BÄSTA VÄN.

Nathalie Edholm. Vi har känt varandra ända sen vi var små bebisar. Våra pappor är bästa vänner.
& vi tog över titeln. Vi började umgås då jag var kanske 7 år, & hon var då 9 år.
Och sedan dess har våran vänskap åkt berg-och-dalbanor. Men vi har ändå lyckats hålla ihop.
Vi har något speciellt som ingen annan har, ett särskilt band. Vi är nog mer som systrar än bästa vänner.
Eller, som systrar som är bästa vänner. Jag kan ALLTID ringa henne om jag behöver prata.
Eller är behov av kärlek.Hon finns alltid där. Oavsett vad.
 Då vi är med varann är vi öppna, ärliga & kan prata om precis allt.
Vi är oss själva, vi har hemligheter som ingen annan vet än just vi två.
Hon är min motsats, men ändå havla jag.
 Hon är. Galen. Framåt. Kaxig. Snygg. Social. Öppen. Omtänksam. Blyg. Jag.
Fast på ett helt annat sätt. I ett helt annat paket.
Jag är hennes solstråle och hon är min.
Även fast jag skulle kunna vara så sur på henne att jag skulle kunna döda henne så mår jag fortfarande bra i hennes närvaro. Jag vill inte fara hem eller därifrån även fast jag hatar henne just då.
Du är världens bästa vän, Nathalie. Och om du nu skulle hitta en ny bästa vän,
så skulle hon aldrig någonsin kunna ta min plats. För ingen kan någonsin ha samma band som jag och du har.
Ingen kommer någonsin kunna ta din plats, och jag kommer aldrig lämna över platsen till nån annan.
För den har jag vunnit och jag är så jäkla stolt över det!
Jag älskar dig. Förlåt för bilden om du inte gillar den.




Kommentarer
Postat av: Ida

Hon har EN bästa vän och det är JAG! Tänkte bara så att du vet

2009-10-31 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0