the way you make me feel

Klockan är kvart i tolv och My & Isabell drog för ett tag sen.
Vi såg på film och käkade en massa popcorn. :)
Så nu sitter jag bara och kollar runt på lite bloggar och så.
Finns inte så mycket att säga, ska ladda batterierna för imorron ska jag plugga som få.
Inte något jag ser framemot direkt, men jag måste.
Men nu tror jag faktiskt att jag ska ner och se lite tv med min kära bror.
Han åker ju imorron, så det kanske är bäst om jag spenderar lite tid med han innan han far.
Och då kommer han nog inte hem på typ en månad eller mer.
Menmen, skönt att slippa han. Haha, nej jag skämtar bara.

Ajja, sista inlägget för denna dag.
GODNIGHT

<3 / jasmin , i dont care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0