such a beautiful disaster

Hejsan. :)

Jag har ingen bra söndagsförmiddag så jag kommer inte orkar skriva ett långt inlägg.

Jag ställde iaf alarmet på 10.00 men då man somnar typ halv fyra så ja.
Men jag klev typ upp elva, men ändå hur ska jag orkar med morgondagen?
Och jo, då jag vaknade hade jag en spränghes hals och det gick inte att andas med näsan!
Jobbigt? Oja!
Menmen, har typ hostat hela morgonen så nu kan jag iaf prata.
Och min näsa har jag bombat med nässpray, haha kul för er att veta.
Jag hoppas ni antecknar det här för jag kanske tar bort det här inlägget nångång? Haha..

Mamma hon ropar att jag ska städa för farmor kommer snart på middag, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Åh, vilken jävla söndag. Har ont som fan i magen och orkar inteeeeeeeeee!!!
Haha, vilken kul solstråle jag är. Ni älskar min sköna blogg va? Alla roliga grejer jag skriver om, not.

Har iaf sett en film som jag måste springa och lämna igen, jag kommer säkert halka på vägen, hehe.
Puh..Jag behöver en promenad..
Men nu ska jag gå och städa och ta en värktablett.

Hoppas ni tycker läsningen är kul, :D jag är ironisk..fast det är väl bra om nån enstaka tycker det är bra..
Haha, förlåt. Jag blir på bättre humör senare. :)

Ha det bra!

JAG SAKNAR MIN BEBIS FÖRRESTEN, KOM HEM!

<3 / jasmin, söta pojke, tihihihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0