stop and stare

Hejsan. :)

Nu mår jag lite bättre så jag kanske orkar skriva ett lite längre inlägg.

Det känns iaf som det mesta av febern försvunnit, har bara lite hosta kvar..hehe. :)

Ajja, håller just nu på att beställa en vinterjacka.
Jag har bestämt mig, även fast det tog ett jäkligt långt tag innan, haha!
Men nu väntar jag bara på att pappa ska komma och kolla sen ska vi fylla i dom där grejerna sen är det bara dags att börja vänta på att den ska komma, det ska bli så skönt att slippa gå runt och frysa i en tunn jacka.
Hehe..

Håller iaf på att bearbeta resten av förkylningen med halstabletter och alvedon, skönt!

Förresten, en bra sak är att vi får lov typ om en vecka, eller lite längre.
Men ändå, inte långt kvar! Så skönt det ska bli med lov, i can't wait. :D

...och en mindre bra sak är att Nathalie inte kommer hem i helgen. Hatar att vara borta från hon en långt tid.
Haha, ni kanske inte tycker att det är en lång tid, men tänk er att vara borta från er bästa vän 2 veckor?
It's real pain, trust me. :(

Men jag tror faktiskt jag klarar mig, ska vara med söta Jennifer nån dag i helgen. :D

Hm, nej nu ska jag återgå till min jackjakt! Haha.


Ha det bra, =)

jag saknar dig lilla lilla snuttegutte, kom hem så fort du kan då det blir lov!
älskar och saknar dig,n. <3


<3 / jasmin, you got me twisted.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0