..plötsligt vill du sjunga hallelujah

Hejsan. :)

Har varit hemma ett tag men har inte orkat blogga för jag har varit med Emma.
Idag hade vi ju skola som vanligt och jag har kämpat mot hostan och snuvan hela dagen, men jag tycker jag varit rätt så duktig. Hade gärnat kunna vara hemma och kämpa mot förkylningen. Men jag gör det i skolan, tihihi.
Haha!

Ajja, jag är hungrig som fan och vet inte riktigt om jag orkar med Konfan för jag har fått lite huvudvärk.
Så jag tror jag skippar den idag såsom jag skippar träningen för den får jag då inte ens vara med på. :(
Men nu ska jag hitta nåt att äta sen så ser vi väl vad jag gör ikväll, blir nog mest att bara ligga hemma,
plugga & bara ta det allmänt lugnt. Blir nog skönt. :)

Ska ringa Nathalie och höra hur det har gått i helgen och så. Saknar hon så. "/

Ha det bra. :)

<3 / jasmin, nothing can go wrong when i'm standing strong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0