it doesn't matter

Hejsan. :)


Sitter just nu och knaprar på en massa halstabletter, även fast jag inte har så ont i halsen.
Men det känns mer rätt att äta halstabletter. :)
Just nu har jag mest hosta och snuva. Hehe, väldigt mycket snuva..
Och jag nyser då och då, så jag tror inte det är svininfluensan jag dragit på mig.
Det är nog mest bara en vanlig förkylning, eftersom febern har försvunnit och så..


Iaf, jag har sett film, druckit te och ätit mackor.
Filmen jag såg heter "The proposal" och den var ganska bra. =)
Ska nog gå och göra mig en tredje kopp te och sätta igång en till film.
Haha, ska nog se "Drag me to hell" ,haha ofta man ser en skräckfilm helt själv mitt på dan.
Hahahaha, jag är så mobbad. Aja, nu ska jag återgå till mitt återfrisknande från äckelförkylningen.
Efter filmen ska jag gå och duscha och se megafräsch ut,
så jag kan lura pappa att jag mår prima och kan fara ut. :D


Haha, ha en bra fredag. Och ja! Jennifer Gustavsson är jättemega söt och en asbra vän! ♥

&&&&&&&&&&&&& jag älskar dig mer än allt min finaste underbaraste storasyster,
alltid
jag och du, kom heem. jag saknar dig så. ha en underbar kväll och skönt om dig,
du är värd att dö för. <3 Nathalie Edholm.



<3 / jasmin, fight for our right to love

Kommentarer
Postat av: helena

haha jag vill med se drag me to hell fast jag är för feg typ. :P

Btw kan jag få min locktång snart..?

2009-10-16 @ 22:52:18
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0