im the kid that falls

Hejsan. :)

Vaknade för ett tag sen och har just fått i mig lite frulle. Mums på det!
Sen har jag bara legat i sängen och latat mig. Sagt hejdå till pappa som for på älgjakt.
Pratat med Nathalie i telefon. Och suttit vid datan då. Så ser min fredagsmorgon ut. :)
Men nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag testa göra flätor i håret då det torkat
& sen platta dom med plattången. Det ska visst bli ett fint svall då. Men vi ser väl hur det går.
Ajja, nu ska jag hoppa in i duschen så kanske jag skriver med senare.
Har inte så mycket att skriva om förstår ni, så det går ju lite dåligt då.
Hehe..

Men ni får ha det så bra annars.

<3 / jasmin , dont pretend to not love me at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0