i'll melt the snow

Hejsan. :)

Orkade inte uppdatera ihelgen. Men jag hade jättekul!
Tack Nathalie,Emma,Ida,Jennifer & alla för en jätte bra helg! ღ

Idag är det iaf måndag, och jag skippade både konfan & träningen idag.
Konfan orkade jag helt enkelt inte med & vi skulle fara och besöka farfars grav då träningen var.
Men då somnade jag och missade det. :/ Men jag får fara dit nån dag..
Jag saknar honom väldigt mycket just nu..:/

Ajja. Jag ska typ käka nåt nu, sen gå och lägga mig för jag sovde då dom åt middag och allt.
Jag är så trött på måndagar! Orkar inte hålla mig vaken..

Nu går jag och käkar sen är det godnatt!

Sov gott :)


JAG ÄR MEGA STOLT ÖVER DIG! DU GJORDE RÄTT! OCH JAG KOMMER ALLTID FINNAS HÄR FÖR DIG NU.VAD SOM ÄN HÄNDER! HAN ÄR BARA EN SIMPEL IDIOT MED FUL FRISYR. JAG ÄLSKAR DIG GALET MYCKET.
 NATHALIE EDHOLM!!!
ღღღღღღღღ


<3 / jasmin, you should know when it gets to cold you're not alone. i'll melt the snow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0