i'd give up forever to touch you

Hejsan. :)

Satt här nyss med Emma, men då for hon så då blev jag själv.
Men det gör inte så mycket, skönt att slippa surhaggan. Haha, nej jag skämtar!

Ja, vad gör jag nu? Jo, jag sitter och väntar på att Nathalie ska komma med bussen så då ska vi
fara till Konsum och köpa hårfärg. :)
Hade tänkt mig en liten mörkare färg, och då ska hon göra en slinga så det blir nog bra.

Annars medans jag väntar hade jag tänkt göra mig nån macka som jag kan mumsa på.
& titta lite mer på matten, och engelskan.

& jo, jag har typ stukat tummen. :( inte kul.
pontus skulle skrämma mig så då puttade han upp en dörr i mig,
 hela tummen knäcktes bakåt. det gjorde jätte ont. :(

äh, nu ska jag sluta klaga. för imorron är det marknad! :D


<3 / jasmin , jag saknar dig min ängel. - s.k -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0