i want you to want me

Hejsan. :)

Idag har efter skolan så gick jag & vilade direkt då jag kom hem.
Jag var så sjukt sömnig så det var jätte skönt med en powernap, om man kan kalla de det.
Efter det så åt jag en god middag med min familj sen så for jag ut med Eva,Camilla,Johan & Farmor.
Vi for och tände ljus på farfars grav! Sen så for vi till farmor och fikade sen så for jag hem . :)

Och nu ska jag hoppa in i duschen sen är det sovdags för mig.
Vill iaf vara lite pigg imorron, det är ju ändå onsdag. En av veckans bästa dagar. :D
Jag vet inte riktigt varför. Men det är en rolig skoldag. Så jag är nöjd.
Ajja, men nu måste jag skynda mig att duscha om jag ska hinna få lite sömn inatt. Mhihi.

Imorron ska jag vara med Jennifer innan hon far. ( hon far på torsdag. )
Och tror ni att jag kommer sakna henne? Om jag kommer att göra det!
Hon är så snäll, omtänksam och tycker & tänker nästan precis som jag!
Vi är nog ganska lika om man tänker efter. Men Jennifer är en så mycket finare person än vad jag nånsin kan bli!
Jennifer Gustavsson, jag kommer sakna dig mega mycket! ♥


Men nuni, nu måste jag skynda mig. Min lilla katt ligger och gnyar i sängen och vill att jag ska stänga av oljudet och gå & lägga mig! Haha, ha det bra. Sov gott, så syns vi imorrn!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ jag saknar min underbara bästa vän, nathalie.

<3 / jasmin, söta underbara pojke ha det bra nu thihihi ♥

Kommentarer
Postat av: Jenna.

Vad söt du är Jasmin! :') <3

2009-10-20 @ 23:02:05
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0