i tried to always apologize

Hejsan.:)


Nu har min mage fått i sig väldigt mycket.
Typ soppa,te,mackor,halstabletter,nån enstaka värktablett,pizza..
Hehe, älskar mat. Liksom, då jag tänker på mat tänker jag på jag & Nathalie.

För vi är inte bara bästa vänner utan matkompisar!
Vi har vår egen tradition på mathörnan där vi äter samma varje gång vi är där och ofta äter vi där med. :)
Vår egen tradition då vi är hemma hos hon, kaviar på hårdbrömackor.
Därför har jag lovat mig själv att aldrig sluta äta mat och bli anorektiker.
( om jag inte blir jätte jätte jätte jätte tjock. )
Haha, nu blev det ganska mycket snack om mat.
Men jag antar att jag saknar min bästa vän..

Iaf, ikväll ska jag vara med Jennifer. :)
Så jag ska väl strax hoppa in i duschen sen går min kurs mot Jenka.

Ha det bra.:)


<3 / jasmin, can't seem to get away from my misery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0