i just know that you will come around

Hejsan. :)

Nu sitter jag här och lyssnar på massa fina låtar, & kollar på gamla bilder.
Man får så mycket känslor på en & samma gång då man ser vissa bilder.
Det är fint. Fast jag orkar inte sitta inne så jäkla länge.
Så jag tror jag ska skynda mig att kleta på lite mascara på ögonfransarna,
sen gå ut & möta Mimsen & Isabell. Bara för att få lite frisk luft. :D
Idag åt familjen hos farmor, hon gör jämt så god mat! Så nu är jag jätte mätt, verkligen jätte mätt.
Så om jag ska hinna träffa skitarna som är ute i det kalla vädret måste jag gå nu.
Kanske upptaderar senare.


Ha de bra. :)

<3 / jasmin , du vet inte vem jag är, du hör inte mina ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0