i dont believe you

Hejsan. :)

Har just sett klart en film. Jag såg: "He's just not that into you."
Den var väldigt bra och underhållande. Så den rekommenderas. :)
Annars har jag väl inte gjort så mycket. Städat lite smått i mitt rum.
Haft ansiktsmask och bara tagit det allmänt lugnt. Så just nu väntar jag på att My ska höra av sig.
Så kanske vi gör nåt ikväll. Hade gärna gjort nåt med Nathalie med. Men hon är ju med Ronja.
Men nån helg kanske hon kommer att ha tid..
Ajja, orkar inte skriva mer om det.
Jag ska äta lite nu och fixa till mig en tväris.
Sen kanske det blir skräckfilmsmaraton ikväll! Mys!!
Men vi ser vi ser väl. :)

Ha iaf en bra Halloween/All helgonahelg. Puss



<3 / jasmin, i cant keep on hiding my heart from you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0