face down

Hej. :)

Jag vaknade typ nyss. Lite dåligt att jag vänt på dygnet.
Men jag kunde inte sova igår så jag höll mig vaken efter tre eftersom det är djävulens timma.
Hehe..

Men nu är jag iaf vaken, och det är de som är huvudsaken.
Hade ju varit lite sämre om jag fortfarande sovit nu.
Igår pratade jag med Jenna i typ två timmar, hehe.
Men jag saknar hon. :( & hon kommer inte hem förrän om en vecka, dumma dumma praktik.
Haha, fan vad jag klagar.

Jaja, nu ska jag gå och fixa lite frukost sen ska jag ringa till Helena eller nån och fråga om dom vill följa på en promenad. Måste likas fara och hämta Helenas locktång hos Emma. :)

Sen ikväll så ska jag nog vara med My & Isabell. Vi ser väl vad vi gör.

&. jag har Twilight-sug som fan nu, såg en liten trailer just på youtube med Jacob Black.
Typ "Meet Jacob Black". Aah, han är så snygg! Haha.

Äh, nu ska jag äta.

Ha det bra, finisar. :)

<3 / jasmin , someday she will tell you that she finally had enough.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0