baby are you down

Hejsan. :)

Vaknade för typ ett tag sen men har inte orkat skriva. :P

Iaf, igår så var jag inte med Jennifer. Det blev så krångligt och allt..
Men My,Isabell och Jeanette kom förbi och såg en film. :)

Min förkylning har typ nästan eller ja, dämpats. Haha!

Jag är inte lika täppt i näsan, tack vare min fina nässpray. :D
Men min hals har förvärrats. Eller jag vet inte, jag har inte ont i halsen längre.
Det är bara det att jag är jätte hes. Känns som jag ska tappa rösten närsomhelst.
Jag hostar inte lika mycket och jag har ingen feber eller huvudvärk. :)

Så nu vet ni hur jag mår, haha!

Menmen, idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska ta igen med Jennifer för igår.
Eller om jag ska tvinga pappa att skjutsa mig till Racksund en sväng eller om jag ska hälsa på farmor.
Eller om jag ska hitta på nå bus med några andra kompisar, i have no idea.

Känns lite kasst att vi har Kristendomsprov på tisdag men jag har inga böcker så jag kan inte plugga."/
Så mitt enda val är väl att råplugga på måndag om jag är frisk då, för ärligt talat.
Som jag är nu kanske jag tillochmed inte skulle få vara nå i skolan, eftersom dom är så rädd för grissjukan. :P

Ajja, min mage kurrar nu efter nåt gott att knapra på. Vi får höras sen!

<3 / jasmin, spara dina tårar , din förklaring.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har en tävlling i min blogg där man kan vinna smink från: http://iamias.se/

Du måste skynda dig! För du måste vara först med att kommentera i inlägget!!

Ingen har kommenterat än, så skynda dig!

Kom ihåg att för att vara med och tävla måste du:

Kommentera först i mitt inlägg

smöra för mig och min blogg (Vad du tycker om min blogg)

och lägga till mig på bloglovin:)

Reglerna är enkla!

Lycka till:)

Kramar!

/Amanda

2009-10-17 @ 15:16:18
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0