you will be safe in my arms

Hejsan. :)

Kom för ett tag sen hem från konfan. Vi hade ju ingen konfa i måndags.
Så vi hade det idag istället och då hade vi bibelsmuggling. Och det är som det låter.
- Man smugglar biblar helt enkelt. Men då finns det ju massa vakter som ska ta biblarna ifrån en haha!
Vi var tre grupper och jag var i grupp tre med Emma W,Hanna & Johan B :)
Det var riktigt kul faktiskt. Sen när vi klarat allt och tagit oss till Kyrkströmsgården. ( där vi är i vanliga fall )
Fick vi fika. Jag tog en pizzabulle och mumsade på årets första pepparkaka + varm choklad som toppen på i;et!
hihi, mums på det. hade riktigt roligt hela tiden, men nu är det allvar.
Måste plugga på Soprovet jag har imorn! Aah. Har inte pluggat ett dugg. Och hon är så jäkla snål med betygen.
Men jag ska göra mitt bästa, får väl iaf godkänt. Hihi. :)
Jajja, nu måste jag plugga. & förresten så gick det jätte dåligt med matten igår.
Fastnade efter två tal och vi hade ingen matte idag så jag kunde inte få nån hjälp.
Men nu ska jag plugga lite sen ska jag snabbduscha sen är det godnatt!

Hoppas ni haft en bra Onsdag. Det har jag iaf. :)

Förresten så känner jag att jag mår lite bättre nu.
Men det är fortfarande tungt men jag gråter iaf inte om kvällarna längre.
Kanske för att min Jennifer snart kommer till plogen. På fredag kanske, i hope. ♥

<3 / jasmin , rains will pour down, waves will crash all around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0