ya'll gonna make me lose my mind

Gick inte till skolan idag pågrund av diverse orsaker som jag inte orkar rabbla upp.
Fick knappt nån sömn inatt heller, men jag får jag faktiskt skylla mig själv.
Snackade med Jennifer i typ 4 timmar igår?! Hah, och ändå pratade vi mest om samma saker.
Men känns så bra att kunna prata med någon om kvällarna. Jag är så glad att jag har Jennifer. :)

Vi kom på ett shema som vi ska försöka börja följa.
& såhär såg det ut, skratta om ni vill för det gjorde jag & jennifer. :)

Måndag: Konfa & innebandy träning för mig. Plugg för Jennifer.
Tisdag: Ledig dag. Antingen så går vi en promenad eller bara umgås. Eller nåt annat. :)
Onsdag: Poweryoga för Jennifer. Plugg för mig.
Torsdag: Simmnig. Eller nån sorts träning. För båda!
Fredag: Ledig dag! Då ska vi umgås. :D
Lördag: Antingen åker vi skidor eller nåt. Tjejkväll. :)
Söndag: Då tar vi det lugnt. Kanske pluggar lite.

Så ser shemat ut! Vi ska försöka hinna plugga lite på dom flesta dagarna.
Men då har vi ju även en pluggdag. Det ska bli kul med träning och så :)
Jag tänkte så här..om jag är upptagen och har mycket att göra om dagarna,
kanske jag kommer upp ur det här depphålet.
Har nog så mycket att göra så jag slipper tänka på allt som är jobbigt och gör mig ledsen.
& det är ju bra! Då kanske glada Jasmin kommer tillbaka. Det får vi hoppas. :)
Nu ska jag plugga lite. :P Det är ju nästa vecka då Jennifer kommer hem vi ska börja med shemat.
Kulkulkul! :D
Ajja, ha det bra. :)

<3 / jasmin , trying so hard to forget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0