why do all good things come to an end?

Hejsan. :)

Har just lagt på luren efter att ha pratat med Jennifer i typ en timma.
Hela dagen idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Jag har stickat och druckit tè. :D
För jag ska ha gjort klart vanten jag stickar på nu innan jag far till Thailand.
& jag ska ha börjat jobba på den andra vanten. Men det är inte så länge kvar nu, wiee. :'D
Ska bli så skönt att komma bort, så himla underbart...=D

Iaf, jag väntar på att Nathalie ska ringa. Men eftersom hon suger på att höra av sig.
Så får väl jag göra det. Eller hon är duktig på att höra av sig klockan fyra på morgonen..

Aja, just nu väntar jag på att pappa ska komma hem från Konsum.
Han har varit och handlat godis och sånt till mig. Wiiiee. Hehe..
Har sånt godis sug just nu.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ville att Emma skulle komma hit.
Men hon fick inte. Ska se vad Sandrew och andra Emma ska göra ikväll, mihi. :)

Nu finns det nog inte mycket mer att säga.
Jag saknar Jennifer Gustavsson så otroligt mycket!!!!! <3

<3 / jasmin, flames to dust, lovers to friends. why do all good things come to an end?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-09 @ 20:33:20
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-09 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0