when i look at you

Haha, okej. Nu kanske jag orkar skriva ett lite längre inlägg.
Jag är bara så sjukt jäkla trött. Vill bara gå å lägga mig och dö.
Hade gjort det också,om det inte varit för högen med läxor
som ligger och kollar på mig med förväntansfulla ögon..
Haha. Jamen, ni fattar. Jag måste plugga. Kemiförhör imorn. Tio tal i matten till torsdag. Fysikprov på fredag.
Usch å fy å blä. Menmen, nåt vettigt måste iaf göras. Efter jag gjort läxorna funderar jag på att kika på lite kläder.
Sommarkläder kanske? För snart är det ju sommar för mig, haha! (;
Tiiiieeeep om 27 dagar?! Kan ni fattar hur mycket jag längtar? Ehehehe.
Nejmen, måste köpa ett par nya skor. & jag måste börja fundera och skissa lite på hur jag vill ha rummet.
Om pappa nu hinner fixa det medans jag är borta. Ihihih :D

Blablabla, inget vettigt att läsa va? Njae. Hörs.


<3 / jasmin, everybody needs inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0