Tisdag 21:26

Hej. :)

Orkar inte skriva så mycket. För jag måste börja med läxorna innan jag somnar.
Iaf, idag är det ju Tisdag. Så skolan, hem. Sen låg jag och kika på TV. Åt middag, läste ut en bok.
Matade katterna med kattgodis. Och så, och nu ska jag göra undan lite matte.
Ligger lite efter och eftersom jag snart åker måste jag börja bli effektivare.
Men det är lite svårt när annat kommer ivägen.

Jag vill att min Jennifer kommer hem nu! Jag behöver henne som mest nu.
Men vet inte ens om hon kommer på onsdag,
eller fredag eller så kanske det är så illa att hon kommer på måndag! :(
Det hade ju varit kul, not!

Ajja, nu ska jag ta itu med läxorna.
Ha det bra, och sista inlägget för ikväll. Godnatt.

Även fast saker krånglar saknar jag dig lika mycket som jag alltid gjort.
Hör av dig då du har tid.

<3 / jasmin, would you know my name?


Kommentarer
Postat av: ronja - nathalies nya bästis

har du allvarliga problem? du behöver it göra mig mer irriterad :-) så låt mig vara ;-)

2009-11-04 @ 19:03:24
URL: http://ronjacrantz.blogg.se/
Postat av: Jenna.

<3

2009-11-11 @ 14:47:07
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0