Onsdag 19:45

Hejsan. =)

Kom just ut ur duschen och hade precis tänkt börja göra mig klar för sängen,
då jag såg att klockan var kvart i åtta?! Vaaa? Jag är megatrött och vill bara sova.
Men klockan är åtta, jag kan göra nå mycket mer vettigare än att sova dåju.
Typ plugga på sexualkunskapen, jobba i bajsmatten osv..
Men jag somnade faktiskt en stund då jag kom hem.
Skulle bara gosa lite med min katt men jag lyckades somna, haha.
Vaknade sen vid halv sju tiden och skulle gå upp och äta.
Men vars så trött så jag orkade bara äta halva portionen. (okej, mina portioner är inte små. men hehe)
Sen hoppade jag in i duschen. Och nu sitter jag här.
Jag har nog inte uppdaterat på ett tag. Inte på några dagar va?
Har inte riktigt orka skriva. Men jag gjorde iaf Kristendomsprovet igår.
Fick G+ även fast jag hoppade över typ fem frågor för jag inte kunde dom. Och det var 11 st på hela provet!
Haha, skryyyyyt. Nejmen, jag ska bättra mig. Men jag är nöjd över resultat för jag kunde knappt något.
Men lyckades ändå få godkänt och tillochmed ett plus på kanten! :D

Idag hade vi ju skola som vanligt ganska kort dag, slutar med syslöjd.
Och jag hade glömt min stickning hemma. Så jag gjorde ett flätarmband. Hehe.
Hade tänkt göra ett sånt där typ flätband till skallen med. Men det gick åt helvete. :P
Men jag är nöjd med det lilla jag gjorde, hihi.

Och förresten, imorron så ska dom som ska vara med på lucian samlas.
Jag och Sandra kommer vara där. Ska bli så sjukt kul! :D <3

Imorron, så ska jag ju fara och simma med Jennifer. Så det blir nog kul.
Måste leta rätt på nån bikini eller nå, haha :P

Ajja, men nu ska jag läsa lite sexualkunskap. Sen ska jag ringa Jennifer. Hörs sen nån dag!
Ha det bra . :)


<3 / jasmin , just look right over your shoulder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0