om du lämnade mig nu

Ny design. Vad tycks? :) Jag är nöjd, men det är jag ju alltid..eller kanske oftast. :P

Sitter just nu och dricker julmust, så gott...:D
Idag var det ju bara en vanlig dag. Jag gick till skolan. Jag var i skolan. Jag gick hem.
Jag städade lite hemma. Jag åt mat. Läste lite. Jag somnade. Jag sov. Jag vaknade.
Hahahah, okej jag ger mig. Men jag vaknade iaf av att Sandra ringde och sa att dom skulle hämta mig.
Skulle åka med dom till innebandy träningen. Så det var bara att kliva upp byta om och så.
Innebandy träningen var rolig. Snart match! Och det är ännu roligare!
Hehe..efter träningen for jag bara hem och duschade och så.
Har just käkat kvällsfika och nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag lägga mig i sängen med kemiläxan. Jobbigt. Men det måste göras.

Men sov så gott. Höres.


Fattar du hur mycket jag saknar dig? Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig.
Är det två eller tre veckor sen sist vi sågs? Det är alldeles för mycket iaf.
Jag älskar dig så jävla mycket, kom hem och fyll i tomrummet du lämnat efter dig..



<3 / jasmin, jag skulle sitta på ett tåg mot paris och låta stockholm va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0