make believe

Hejsan. :)


Igår låg jag och kikade på filmen Djävulen bär Prada. Men jag blev så jävla trött.
Haha, så jag stängde av tv:n vid halv tio och gick och la mig.
Men spelade in filmen på boxen därnere så då kan jag ju se den när jag vill, tihihi. :)

Idag så klev jag upp vid sju,gick och tvättade ansiktet,sminkade mig, åt frukost osv..
Sen gick jag hemifrån tio över åtta. Jag gick till skolan med Malin & Stina. Mycket trevlig sällskap.  :)
Sen på skolan började vi med sexualkunskap,sen engelska tror jag det var? sen matte, sen svenska.
& sen äntligen lunch! det var plättar, mums på det. hihi. :)
efter lunchen hade vi språkval och efter språkvalet skulle vi ha bild men det var inställt,
så jag och Emma gick till Kalles och satt där ett tag sen gick vi hem till mig och vi satt bara framför datorn.
Sen kvart över tre for Emma till bussen, men jag pratade med Nathalie ett tag.
Idag blir det hårdträning klockan halv sju. Ingen konfa idag, vi ska ha bibelsmuggling på onsdag istället.
Så skönt att slippa konfan, det är så jobbigt att måsta stressa då man kommer hem.
Så nu ska jag nog jobba lite matte och plugga lite So och sen mat sen träning.
Måste läsa lite i "Ljudet av ditt hjärta." jag måste göra en läslogg på svenskan.
Sen var det nog inte så mycket mer. Nu ska jag jobba lite matte.
Ha en bra måndag, pussss. :D

<3 / jasmin , should i pray for a miracle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0