jubel och gråt

Hejsan. :)

Vilket tråkigt väder det är ute alltså! Bara snöblaske och man vill bara spola framåt, framåt och framåt! :D
För snart far jag till solen! ( thailand. jag kallar det solen för det är så varmt där )
Hihi, längtar som faaan! Men annars så rullar livet bara på, halvdruknar i studier.
Världens bästa vänner just nu, och ja kärlekslivet, hihi vi ser väl ;)
Haha, jag skriver varje dag. Men där fick ni ändå en liten sammanfattning. =)

Idag gick vi till klockan halv fyra, jobbigt men den sista tiden var bäst!
Luciaträning ffs ju! Funfun, men det mindre roliga är att jag vet inte om jag vågar sjunga?
Kommer det ens bli som jag tänkt mig? Piano,sång,kör? Vet inte. Dom ändrar så mycket.
Men jag ska kämpa, för det var min idè från första början! ;>

Ajja, ska käka nu. Hörs.


<3 / jasmin, heaven does'nt seem far away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0