its like one of those bad dreams

Hejsan. :)

Vaknade klockan nio typ. Och det är ju bra. För jag somnade ganska klockans sex..på morgonen.
Men nu kan jag förhoppningsvis vända på dygnet. Men vi ser väl hur det går.
Jag kanske lyckas när jag inte har denna lilla sak att ligga med i sängen och se på film och sånt.
Eftersom Jim åker idag tar han ju datorn med sig. :/ Ajja, jag längtar tills han kommer hem nästa gång. :D
Vet ni varför? Jo, för då kommer han hem för en speciell anledning. Det är dags för semester då.
Woho, jag längtar så groteskt mycket. Bara få lägga sig på en strand och glömma..
Ajja, nu ska jag gå och se om jag kan få i mig nån frukost.
Men mamma har inte handlat på jätte länge så det finns inget att äta.
Åh, jag blir så irriterad. Ni har ett barn att mätta här, hallåååå!
Haha, i need food. :D

Menmen, denna dag kommer nog bestå av endast pluggning. Kanske hämtar lite saker som jag glömt.
Här & där. Men annars blir det bara pluggning. Även fast jag nästan druknar i studierna nu.
Så jävla mycket läxor och sånt. Svåra prov, blablabla.. Det är jobbigt. Men snart åker jag.
Jaja, jag måste väl gå och se om det finns nå mat. Annars får jag väl klaga lite tills nån av dom springer på ok.
För nej, jag är barnet. Jag ska bara sitta och vänta på maten. Hehe, eller ja. Jag kanske måste gå på ok själv. :P
Ha en bra söndag iaf. :) Hoppas ni hade en rolig Halloween. Det hade inte jag!

<3 / jasmin , it looks like you've given up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0