i'd give up forever to touch you

Hejsan. :)

Blev inget bloggande igår för jag var aldrig hemma igår!
Eller jo, på morgonen då. Men efter skolan for jag till Helena, åt middag där och så.
Stannade där till typ två, sen följde hon och Bixie med mig hem en sväng. =)
Så, vad gjorde vi igår? Vi var ute och promenerade väldigt mycket. Jennifer föjde med en gång.
Sen så satt vi nog hemma hos Helena mest. Såg Idol, spelade in massa cp filmer. x)
Haha, men kul hade vi då!


Just nu försöker jag få tag i fröken-har-en-telefon-men-använder-den-inte.
Hehe, ajja. Ska hoppa in i duschen nu. Förresten! Jag har varit jätte duktig idag. :D
Städade hela mitt stökiga rum och tvättade massa kläder, deni! ;)

Hööööööres.


<3 / jasmin, you tell me that you need me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0