i know i'm not alone

Hejsan. :)

Idag är det Torsdag! Visste ni inte det så vet ni det nu.
Vanlig dag på skolan. Luciaträning istället för elevens val. Och nu är det klart.
Jag ska sjunga på Lucian. Hallelujah på svenska. Kanske låter det bra. Kanske suger det.
Well see. Men jag vet att jag kommer ångra mig skarpt om jag inte sjunger.
So here we go! Jag gör det för min egen skull men mest för din


Idag skulle ju jag & Jennifer fara och bada, men hon hade så ont i armen efter sprutan.
Så ikke sa nikke. Det blir att sitta hemma och plugga istället.
Tror faktiskt jag ska fara ut och göra nåt kul senare ikväll. Jennifer? :)
Sovmorgon imorron så jag orkar inte sitta och dega hemma.

Efter skolan var jag med Sandra. Vi gick hem till mig, sen for vi till Skoaffärn.
Och jag fick med mig ett par skor hem, riktigt nöjd. :)
Så nu ska jag vara snäll och duktig för jag fick skorna och plugga.
Jobba i matten, fysiken är fortfarande helt dimmig. Kan absolut inget.
Wellwell, biter ihop för om 25 dagar gott folk! Då åker jag. Himmelskt.

<3 / jasmin, you appear just like a dream to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0