where do you have your juliet?

Ännu en lång dag har gått. Och det går nog inte att beskriva hur skabbig jag & emma var efter "jobbet" var över.
Hackat och stekt lök i en timma så tårarna bara rann,diskat i två timmar,hackat grönsaker & dukat i en timma..osv osv.
Nej fyfan, aldrig mer att jag praoar på en resturang igen. Nu blir det spa,frisör & klädaffärer som gäller, helt klart! :)

Och jag & emma är inte bra vänner just nu , enligt mig. För då har dom skitstora frysar där i köket .
Osså skulle jag gå in i en och skrämma en av företagarna där (Anki) och Emma skulle gå och säga att det var nåt fel på frysen. Men ni tror inte hon hämtar Tobias Rekonius då , han öppnar dörren, skräms halverst ihjäl och sen brister han i skratt. Jag och Emma är inte kvitt på lång väg. För så mycket har jag inte skämts sen en lång tid tillbaka..uuh!

Nu sitter jag iaf hos Nathalie och väntar på att Helena ska bli klar med bilderna på kattungarna,
som förresten kommer att vara ute på blocket inom kort tid. Jag ska lägga in en bild på dom.
Så då kan ni ju kommentera om ni är intresserad? :)

Jag vet inte riktigt vad jag & Nathalie ska göra ikväll.
Men jag hoppas att vi ska ut. För jag har ingen lust att sitta inne... :/

Nu måste vi fixa annonsen på blocket. Kanske lägger upp länken här senare.


Ha en fortsatt underbar onsdag sötisar! =)


<3 / jasmin, i'm everything i am because you loved me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0