when you're gone

En lång helg & två långa dagar har gått. Och jag har inte hunnit blogga ett dugg! :(
Men jag ska försöka få ihop en sammanfattning av de dagar som gått... :)

Men sen så kommer jag inte riktigt ihåg så mycket av helgen.
Men jag vet att på fredagen så var jag med Nathalie & Elin ,
Sen på lördagen kom Emma och vi såg Eurovision med Jimmen. Sen drog vi ut och träffade Nathalie! =)
Sen på söndag for jag,Emma,Nathalie,Elin & Jennifer och såg fotboll =)
Sen kom ju praodagarna. vi har fått,städat,diskat,lagat mat..och massa mer saker som jag inte orkar nämna!
På måndaskvällen följde jag med Nathalie,Elin & Linda ut till Nåtti där vi låg och myste ett tag..
Sen kom Jim & Jonte förbi och då drog vi till fotbollsplan där typ alla for hem förutom Jag,Nathalie och Jonte.
Där spelade vi fotboll med några andra killar...och jag vet bara namnet på en av dom och det var Carl-Philip x)
Odågan som fälls.....>_> Haha!
Och idag tisdag. Har vi jobbat lite hårdare men även fått gymmat & spa'at gratis :)
Jag har; tappat ut några tallrikar & muggar så dom gick sönder,tappat ett glas så det gick sönder, & tappat en blomvas.
Inte illa för att vara jag! :D Och ja , jag klämde mig på fingret så det började blöda och ramlade ur jacuzzin! :)


Nu ska jag sova, :)


Ha det bäst!


<3 / jasmin, it starts in my toes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0