torsdag

Det är asvarmt ute och det är sommar! =) Jag kan inte fortsätta säga att sommaren är påväg.
För just nu känns det som den absolut är här! :D

Idag , började med so och mötte en väldigt sur emma på morgonen.
jag & annica hade ju gett henne en fin överraskning.
(bytte mitt underskåp till hennes överskåp,tejpade över hela skåpet,samuel satte en spär på hennes skåp så det gick bara att öppna om man öppnade överskåpet och det hade jag låst med mitt lås!)
haha , så ja hon var inte glad. hon hade knipsat sönder mitt lås,
ska bli kul att berätta för pappa varför jag behöver ett nytt lås, mohaha! hämnd ljuva hämnd ;)
ajja , hade hål på elevens val och sen språkval, engelska (med sara som tappat rösten,haha) och sen so!

Sen gick jag hem med Nathalie A och Rebecka W :)

Nu ska jag antingen till återvinningen med pappa och hjälpa han med nåt , eller till ok och köpa mjölk till mamma.

Ha en fortsatt bra sommardag :D

<3 / jasmin , boysboysboys buy us drinks in bars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0