söndag.

vaknade av att pappa frågade om jag ville följa till stugan men det orkade jag inte.
undrar om han kommer hem och äter middag..
iaf , just nu sitter jag & hungrar ihjäl . kanske ska ringa till Helena och se om hon är på fotohumör.
Det är ändå ganska fint väder ute :)


Jag ska även ringa Nathalie,Sandra,Emma & Malin . Men ni som nu försöker nå mig på mobilen.
Den är fortfarande borta, Jag kan inte nås .
Men jag ska fråga om jag får låna nån mobil av kanske Lisa eller nån annan :)

Jag har kollat på lite kläder till examen , igår köpte jag en vit pösig topp med en rosett på som jag ska ha på examen.
Och sen tänkte jag typ ett par beige chinos & ett par vita sneakers. Eller vita små pumps :)

Jag har funderat på ett blogguppehåll. Sluta blogga ett tag, Ta en paus från allt.
Fast det är igentligen nu jag borde blogga som mest , nu när det finns så mycket i mina tankar.
Men jag kanske bloggar om flytten , då den nu kommer... Mina val och så . Om jag nu orkar.
Men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska ta en paus.


<3 / jasmin. jag önskar inget hellre än att allting ska bli bra..<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vars ska du flytta?

Vad har hänt?? :O

Jag finns här om du vill prata<33

2009-05-10 @ 14:06:28
URL: http://barrajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0