måndag

Skolan som vanligt och sedan hem :) När jag kom hem åt jag & pluggade lite och läste såklart .

Jag har beställt en baddräkt , och ska beställa ett par pumps eller sandaler(gladiatorskor) snart!
Sommaren är snart här , så jag laddar upp med skor & kläder :D
Senare kanske jag & Helena ska fota lite , har kommit på en super idé! Men det kan nog bli ganska kallt , uuh! :]

Och som sagt , jag kan fortfarande inte nås på mobilen . 2 dagar utan den & jag håller på att bryta ihop . Hmm.. :(

Jag slänger upp nån bild bara för att jag vill uppdatera lite mer på bloggen , :D



ger ni det en andra chans? jag vet att det kan funka , försök!! :D



<3 / jasmin, varje snesteg du gör , varenda misstag du gör , jag ser & hör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0