friday night

vid niotiden hämta isabell och sophie mig,
vi var ute och raggade ett tag tills vi for hem till mig och hämtade pengar sen hyrde vi film .
changeling hette den , en av dom bästa filmerna jag sett. fast den klår inte twilight då, men ändå.
budskapet är nog rättvisa, en sann historia är det med.
 den är både hemsk,sorglig och underbart lycklig på samma gång,
som sagt en av dom bästa filmerna jag sett...efter twilight då , uhu :)
sen efter vi hyrt filmen drog vi hem till isabell och där såg vi filmen, jeanett kom i slutet typ.
haha , mest frågvisa person ikväll ---> jeanett, jaa :)
sen promenerade vi till shell där hon handlade godis.
sen gick vi till hamnen och diskuterade väldigt viktiga saker.
sen hämtade sophie oss och då fick vi skjuts hem till mig.
och där fortsatte vi prata en stund sen gick vi ut.
haha, vi tramsade oss lite och sen fick vi nog och då skulle jag hem och då följde dom mig en bit.
och då innan jag skulle gå sista biten hem fastnade vi ett tag till vid det "allvarliga snacket"
som vi snackade om vid hamnen , hehe . men sen tillslut gick jag hem.. :)
tack för kvällen tjejer , har inte skrattat och tramsat så mycket på länge. det behövdes! :D

och just nu är jag bara så sjukt jäkla irriterad på min störda storebror.
men jag ska inte förstöra detta inlägg med mina hatord. dom får komma i nästa inlägg , uuh!


så , efter jag skrivit det inlägget ska jag sova.

såå, godnatt sötnosar och dröm sött! :*

<3 / jasmin, always on my heart , always in my dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0