faster then ever before

Vilken kväll det var igår! Men det gick bra till slut :)


Imorse for jag och pappa iväg till sunderbyn för privata skäl som inte bör nämnas här , hehe! :)

Iaf, efter vi varit på sjukhuset for vi förbi Storheden och jag inhandlade lite smått och gott!

Rättare sagt , 4 toppar , en väst & ett par byxor . & jag är nöjd med mina köp för en gångs skull .

Eller mammas "köp" om jag ska vara exakt , haha!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer ,
 men det känns som jag vill möta upp världens bästa (nathalie) & snacka lite med hon .
Så det är nog det som står på shemat. Om jag inte drar till nya med Malin . Men jag är osäker på om jag vill det :b

Och jag vill även passa på att tacka dom som tröstade mig igår , tack tack tack! :D

& såklart , grattis jennifer i efterskott , huhu :) 


nu ska jag ladda upp lite knasiga bilder som vi tog , :)



ha det bääst!

<3 / jasmin ....:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att det gick bra blev ju som lite orolig där ett tag :)

2009-05-09 @ 22:20:41
URL: http://xemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0