because of you

Jag var hemma från skolan idag pågrund av att min mage demonstrerade imorse.
Hm. Inte kul. Så nu sitter jag här med ett oboy glas och ska snart hoppa in i duschen för jag fryser.
Jag har snart läst klart Breaking Dawn , buhu :( men då ska jag läsa Twilight igen :D:D

Igår var jag med Nathalie , vi gjorde inte så värst mycket. Bara tog det lugnt. Inget plugg, ingeting.
sen när jag kom hem bråkade jag med jim, och då ställde sig mamma på hans sida,
och då gick jag ut och satt utanför huset i en munktröja, med inga skor och ingen mobil. Haha , vilken tjurskalle jag är.
Sen frös jag så mycket så då gick jag in och duschade , sen somnade jag :)

Och all den här skiten på skolan....åh jag blir så förbannad. tro vad ni vill , men ni är idioter om ni tror att det var jag!

och till dig, jag trodde vi var vänner, jag trodde du litade på mig. nu vet jag var du står!



ha en fortsatt trevlig fredag allihopa, och grattis världens bästa annica på 14 års dagen! <3

<3 / jasmin , would you save my soul tonight?

Kommentarer
Postat av: Pernie

Jag trodde först att det var du.Eftersom att vi hörde att dom stod o skällde på dig utanför toaletterna.Men sen pratade vi med Emma o då berättade hon det där om klotterplanket.Så jag tror inte att det var du.

2009-06-01 @ 16:05:56
URL: http://pernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0