always on my mind

Denna helg har varit fylld med skratt och glädje! :) 


I fredags var jag ju med jeanette och isabell. som sagt ;)
Sen lördagen såg jag bal med nathalie,maja,linda och elin. Sen for vi hem till Nathalie.
Och sen for vi ut ett tag och sen hem till Nathalie igen :)
Söndagen,idag alltså! Morsdag. Men jag har faktiskt mest slöat med Nathalie.
Jag låtar Jim göra jobbet hemma :) Vi åt pizza & jaa. latade oss ;b 
Jag är lite avis på pappa som varit i Umeå på brännbollsyran ihelgen :(
Han har sett white snake , och så.. jag & nathalies pappor är 50 och lever som dom var 18...suck.
Mer har nog inte hänt.


Skolavslutningen är planerad! Far förhoppningsvis till Boden med Emma och hälsar på Sandra! :)
Det kommer bli grymt skojj känner jag på mig. Men jag stannar såklart så jag inte missar niornas examen.
Det är mindre än två veckor kvar tills vi slutar skolan , tills det är sommarlov,gott folk! :)
Fattar ni hur fort tiden gått? 7;an gick med ett knäpp , men ändå har mycket hunnit hända...
Det ska bli så otroooligt skönt med sommarlov.
Eftersom jag inte är nog gammal för att sommarjobba kan jag bara slappa. Ibland är det bra att vara liten , hihi! ;)
Så nu ska jag bara  vänta på att dom här två sista veckorna ska gå och sen slappa!
Men det kommer ändå bli lite sorgligt. För Nathalie ska jobba nästan hela sommaren sen påbörja sin flytt ;(
Menmen, inget att beskymra sig över just nu. För just nu , leker livet! :D

Nu måste jag hoppa in i duschen innan jag ruttnar vid datorn, Haha!

Ha en underbar söndag nu allihopa!

ps. Grattis på morsdagen mamma! Jag älskar dig mer än du tror.


<3 / jasmin , living my life just as i'm supposed to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0